Doe mee

GroenLinks Duiven is een afdeling die zich actief inzet om Duiven Groen en Solidair te maken.

GroenLinks Duiven haalt handtekening op:

Enige tijd geleden is er bij de kruising van de Eltensestraat (bij de spoorwegovergang) een snel fietsroute aangelegd. Dit houdt in dat de fietsers op deze snel fietsroute altijd voorrang hebben. Dit is ons inziens een zeer onveilige situatie geworden. Onlangs heeft er op dit kruispunt een ongeval plaats gevonden.Om de wethouder er van te overtuigen dat dit een ongewenste situatie is, heeft GroenLinks Duiven uw steun nodig.

Vrijdag 24 januari en zaterdag 25 januari hebben GroenLinks leden naar uw mening gevraagd en een handtekening in het centrum. Met deze handtekening heeft u steunt gegeven voor de gedachte van GroenLinks Duiven dat er wat moet veranderen aan deze onveilige situatie op het kruispunt van de Eltensestraat bij de spoorweg overgang. Natuurlijk stopt deze actie niet.

Via de site gaan we verder. Heeft u geen handtekening kunnen zetten dan kunt u alsnog uw mening via de mail naar GroenLinks Duiven toe sturen naar het mailadresĀ duiven@groenlinks.nl onder vermelding van (bij onderwerp:....) Actie kruispunt Eltensestraat. Uw mail zal vertrouwelijk worden behandeld en ook alleen voor deze actie worden gebruikt.

Samen staan we sterk en kunnen we de wethouder er van overtuigen om daar een veiligere situatie te maken voordat het echt te laat is.